You are not logged in.

[Suggestion] Wie geht das denn ?

Dear visitor, welcome to Kings and Legends Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Corusan" started this thread

• Send private message

1

Saturday, September 15th 2018, 7:43am

Wie geht das denn ?

Bilder erklären mehr als Worte:

Corusan has attached the following image:
  • OHHHHHHH.JPG
  • Anstatt zu klagen, was ihr wollt, solltet ihr dankbar sein, dass ihr nicht all das bekommt, was ihr verdient.
  • Go to the top of the page
  • Activate Facebook

Cara

Epic

• "Cara" is male

Date of registration: Dec 9th 2015

• Send private message

2

Saturday, September 15th 2018, 8:59am

Wurde nicht zurückgesetzt, passiert doch immer mal wieder in allen Game Versionen. Angeblich gäbe es einen Trick, aber ich glaube das geht eher in Richtung Urban Legend.

• Activate Facebook

Date of registration: Dec 5th 2016

• Send private message

3

Saturday, September 15th 2018, 9:25am

War schon mehrfach bei einzelnen Spielern so, dass die ihre Punkte behalten haben. Ist wohl ein Bug. Wird aber nichts daran gemacht, auch wenn man es als Fehler meldet bzw gehe ich davon aus, dass der Fehler so im System versteckt ist, dass es fast unmöglich ist, den zu finden.

Don't feed the trolls!
  • Activate Facebook

• "Corusan" started this thread

• Send private message

4

Saturday, September 15th 2018, 7:06pm

Danke für die Aufklärung

Kannte ich nicht so.

• Anstatt zu klagen, was ihr wollt, solltet ihr dankbar sein, dass ihr nicht all das bekommt, was ihr verdient.
  • Activate Facebook